Guld

Jag håller nu på att lära mig inställningarna på mammas kamera. Ändrar slutartid och ISO inställningar lite fram och tillbaka för att lära mig hur allt hänger ihop lite mer. Här nedanför är en bild jag tog in i skåpet i köket med finglasen. Tyckte det blev ganska fint iaf. vad tycker du?



Imorgon är det annandagen och som traditionen säger åker vi till hässleholm till mammas morbrors familj och träffar änny fler släktingar och har trevligt. ska träffa Erik igen för första gången sen i början av sommaren. Ska bli riktigt roligt. Han och jag har ju ett speciellt band.

Jag minns
våra övernattningar och busstreck. Hur gammelmormor förfärat utbrast att inte kunde vi sova i samma säng när vi var 8 (?) år gamla, lustarna är ju så stora i den åldern. Eller hur vi sköt med luftgevär på barbiedockor och actionman. Busrigningar och äppelkastning. Ja, vi har varit med om mycket tillsammans och han finns alltid där för mig, det vet jag. Så äntligen får jag träffa honom igen. Ska se om vi kan hitta på ett nytt busstreck.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer