En annan dag

Då var man hemkommen från hässleholm. Spnederade hela kvällen med Erik och tittade på säsong 5 av scrubs. Det var trevligt. Vi hann även snacka en hel del. Kändes välbehövligt.

Sover en natt till hos mamma och pappa nu sen är det hem för tvätt och städning som gäller. Sådär lagom kul, men det är ju trotts allt något som måste göras. Och nu under julhelgen är det mycket lättare att få en tvättid än annars... Sen återvänder jag nog till familjen på kvällen igen, men vi får se lite. beror på hur allt utvecklas. Hae kunnat vara skönt att sova i sin egen säng en natt.


Fullt normala...
1 Terese:

skriven

Haha, något i den här bilden påminner om mig och min kära syster :P

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer