Designproblem

Jag är inte kompatibel med internet Explorer. Eller ja, min blogg är iaf inte det. Någon bra kodare som vet hur jag ska göra för att min design ska se rätt t även i explorer?!  Need some help!

Nu är min Popcorn inkopplad och jag städar för fullt. köket är finare än någonsin tror jag. Börjar bli sugen på att plocka ner alla ulsaker också, men det får nog vänta tills det är dags på riktgit. Ska få ordning i vardagsrummet nu hade jag tänkt och sen ikväll kommer Emelie hit och tittar på film och snackar tjejsnack. Längtar tills hon flyttar in på riktigt. Kommer bli så bra!

Jag borde tvätta fönstrena. Men det får nog vänta till i vår.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer