Nova

Huvudverk och trötthet.

Jag och John ska iväg till Nova nu och köpa lite saker så vi kan hänga upp våra lampor. Sen ska vi till Stäket ikväll och äta ettårs middag. För imorgon, första september är det ett år sedan han och jag blev ett par. och ojojoj vad mycket som hänt sedan dess.

Det ska iaf bli skönt att hitta på ngt tillsammans. Det har inte blivit så mkt sånt nu på sista tiden. man har så mkt annat för sig.

Jag tänkte även passa på att köpa min rosa lådr på bolagret osm jag ska ha i min garderob. Imorgon blir det nämligen städning av den.  Bilder kommer.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer