nästa uppehåll alvesta

Jag börjar nu tröttna på att sitta på tåget. Men underhåller mig så gott jag kan med choklad, dator och telefonen. Tur man har kompsar som ställer upp på att ringa och snacka skit med mig.

Man har även tid att titta lite i sitt bildarkiv så här kommer en gammal bild.




Vi tar även en lite nyare bild. Denna från tandem i år.



Och avslutar med en bild från sommarstugan (juleboda)


Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer