home again

Efter mycket om och men kom man iaf hem. John var supergullig och hämtade mina saker på stationen medan jag sprang iväg och träffade emelie. käkade och snackade skit innnan det var dags för mig att dra till jobbet. Men fy fan vad segt det var att jobba. blev så trött

Antar att det inte blir mindre jobbigt inatt, eftersom jag första ska träna fotboll innan det är dags för jobb. men å andra sidan så jobbar jag ju bara denna natten också, sedan är det helg. härligt.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer