valborg och egoina

Ni anar inte vad jag är stolt nu. Fick svarskommentar av självaste egoina.... coolt!!!

Har precis kommit hem från valborgsfirande i stadsparken och är väl lite smått rund uner fötterna. Ska nu sringa iväg till Micke på mellanmys sen är det grillfest och nation ikväll somgäller. Jag hoppas ni har en underbar valborg. Där du bor, har ni någon motsvarighet till vårat firande i stadsprken??
1 Josefin:

skriven

Hahahahaha :D du är för skön! ^^ och tack :D haha, det kommer jag garva åt länge, hoho! ;)

2 Josefin:

skriven

Svar: hahaha jo john heter han:P haha fan va coolt^^ 2 josefinor med 2 john som pojkvänner:P

Men jag och min pojkvän har samma initialer också:D J.S hihi^^

Men fett roligt:D inte ofta man ser det ;)

3 Josefin:

skriven

Haha okej:) lite lustigt:P men då har vi samma signaturer iaf ;)

4 Josefin:

skriven

Svar: så du använder inte illustrator?

5 Josefin:

skriven

Blev bra iaf på första försöket :) jag vill lära mig rita i illustrator, så hoppades få tips:P men där sket det sig:) haha!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer