Sommarjobb och missad dugga

Jippie! Ett av mina problem är iaf lösta nu. Jag har sommarjobb Idag kom brevet från tetra, där det stod att jag var erbjuden jobb även i sommar. Nytt för i år är att vikarieatet är 13 veckor istället för 9, med andra ord en hel månad längre... Får nog ta ledigt någon vecka för att hinna plugga till omtentorna, men jag ska nog klara det.

På tal om tentor s missade jag min dugga igår. Så det är bara att fortsätta plugga nu. Ska äta lite lunch sen är det bara på kapitel 4:as övningsuppgifter.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer