morrn

Första dagen på länge jag faktiskt lyckas gå upp när jag ska. ångrar nu att jag inte gick upp vid sex när jag vaknade först och kände mig pigg, och gick ut och sprang... men en annan dag kanske...

Havregrysgröten är nu klar och blåbären och mjölken på plats. mums filibabba

Dagsplanering:

- Labb: kretsprocesser (termodynamik)
- Göra inlämningsuppgift strömningslära
- Göra förberedande uppgifter inför labbenimorgon
- Målvaktsträning ute i Veberöd
- Skriva klart labbrapporten
- räkna finita elemetmetoden

Minst sagt stressigt.
1 Jennie:

skriven

hoppas du hinner med allt :)

2 Jessica:

skriven

Jag tror Blondinbella anställt en som kollar alla hennes kommentarer. Hon tar inte ens dom med tång längre:)

3 Lollo:

skriven

gott med havregrynsgröt! =) ha en bra dag!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer