Kul brev på posten

Gissa vad som låg nedanför brevinkastet när jag kom hem efter skolan... Jo ett brev (chockad va?). Men inte vilket brev som helst...

För någon månade sen då jag började få panik för att jag inte trodde jag skulle få jobb på Tetrapck så sökte jag några andra jobb i ren stress. Men sen fick jag trots allt jobbet på tetra och jag har inte tänkt mer på det. Men då idag så har jag fått svar från ABB, som även de gett mig ett jobb. Om jag skulle ta detta skulle det innebära en hel sommar uppe i karlskrona hos sofia, vilket hade varit väldigt roligt... dessutom bättre lön... Men nu har jag som sagt redan tackat ja till tetra-jobbet så det får vara för den här gången... men nästa sommar kanske. Tetrapak har ju sina fördelar trots allt. Jag kommer ju i sommar vara en av de gamla rävarna där ; )

Har du lyckats få jobb i sommar?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer