drygt

Då är man hemma nu efter middag med massa nollor. Sambon har varit duktig och hämtat kontormöbler så nu ska jag packa upp lite böcker och pärmar sen ska jag räkna kapitel tre i finita elementmetoden-kursen innan jag somnar. hoppas er kväll är roligare än min. Vet iaf att kompisarnas är det. De sitter nu och Shottar godisshottar och ska dra ut på Nation snart. Det känns ju faktiskt lite segt. Men men, jag får hoppas jag lär mig något av detta iaf. Att vara mer förberedd kanske?!

Efter en nykter middag med studfulla kursare inser jag hur dryg man kan bli som alkoholpåverkad. Bestämde mig för att aldrig mer träffa dem när de är fulla och jag måste hålla mig spiknykter... Blir riktigt drygt. Tur att Sofia var anständig iaf
1 Jennie:

skriven

usch min kväll va inte roligare :/ satt oxå op luggade

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer