Brum

Minns ni den lilla gula bilen som brukade visas i björnes magasin? Brum heter den väl? Sitter för tillfället och tittar på det, går på barnkanalen fr tillfället. fnissar faktiskt lite åt det... Framförallt är ju bilen så söt!


image68
1 Ny blogg:

skriven

Spana in denna blogg som handlar om hur vi ser på modebloggarna och deras meningslösa inlägg!

2 Jasmine:

skriven

Allt bra med dig idag? :)

3 Katie:

skriven

Brum var ett av mina favoritprogram, men nu är de ju inte riktigt lika som förut. Det bästa med Brum är när han åker hem och somnar, han är så söt!

4 Katie:

skriven

Ja, men det måste vara skitsvårt att verkligen veta att man får en bra barnflicka. Hu

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer