Berg flyttar in

Bert Karlsson:
- vet du varförm det inte finns några bögar i universum?

Carina Berg:
- Nej

Bert Karlsson:
- För att det är ändlöst!

Humor på hög nivå.
1 Jennie:

skriven

hahaahaaa

svar: ruunt 5500 kr :)

2 Jennie:

skriven

svar: då kanske en digital e bättre..? För jag går ändå foto i skolan så jag vet inet om jag ska kalla de för nybörjarkamera även om dem påstår vara det i affären:P De e ändå en del att hålla koll på. Kan vara svårt om man inte har gjort de innan - annars rekommenderar jag den!

3 Natha:

skriven

hahaha! diggar den;)

4 Natalie B:

skriven

Hej!

Tyvärr var det inte du som vann det hemliga paketet i min senaste bloggtävling.
Men nu har du chansen att tävla hos mig igen och denna gång behövs ingen motivering!

http://natalieb.blogg.se/1209287036_tvla.html

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer