Band of Brothers

Älskling har fått mig att börja titta lite på Band of Brothers med honom. Det är faktiskt riktigt bra. Var väldigt skeptisk till det i början, men nu så tycker jag faktiskt det är riktigt bra. framförallt är det nog för att det är verklighetsbaserat det blir så bra.

Såg precis scenen där de kommer till ett koncentrationsläger för första gången. Riktigt bra har de gjort det, det ser så verkligt ut. Sååå hemskt. Alla undernärda människor och massa lik.

"mellan 1942 oh 1945 dödades 5 milljoner av etnisk minoritet och 6 milioner judar, de flesta i läger"

Har du sett denna scen? visst är den hemsk, men samtidigt så bra?!
1 Anonym:

skriven

svar: tjänar inget alls men får inte bort reklamen. hela sidan blir förstörd. försöker få bort dem

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer